Tietoa blogista

torstai 14. tammikuuta 2016

Postiton viikko


Tällä viikolla ei ole postilaatikkoon kolahtanut yksikään kirje! Joka päivä olen odottanut innolla, sillä laskeskelin että ainakin yhdeltä ystävältä piti jo saapua. Malttamattomuus. En ole kuitenkaan vain ollut ja istunut kotona odottamassa postiautoa, vaan olen nähnyt ystäviä ja muistutellut mieleeni joitakin ei-niin-tarpeellisia photoshop kikkoja. 
En tiedä johtuuko se kevään lähenemisestä, mutta kaikenlaisia postausideoita nousee mieleeni. Olen miettinyt sitäkin, että jos lukijapalkissani olisi edes kaksinkertainen määrä lukijoita, niin olisi ihana pistää arvontaa pystyyn! Olisi niin ihana kerätä erilaisista paikoista juttuja arvontaan, koota ja postittaa se jollekin onnekkaalle. Myöskin joitain videotutoriaaleja/inspiraatiopostauksia olisi ihana tehdä, kunhan saan sopivan ohjelman sitä varten käyttööni..
Vanha kuva
Välillä mietin, että yritänkö liikaa, kun eihän miulla ole oikein lukijoitakaan, keitä varten tehdä se kaikki. Mutta tykkään selata vanhoja postauksiani ja katsoa, minkälaisia kirjeitä on vaikkapa vuoden aikana  kertynyt tai hankkia inspiraatiota vanhoista postauksistani. Kuvien laatu on miulle kuitenkin valokuvaajana tärkeää ja olisi hassua tehdä puoliteholla juttuja, jos tietää, että olisi mahdollisuus tehdä asiat paremminkin. Helpompi on kuitenkin panostaa kuviin kuin tekstin sisältöön, sillä mietin kovin varovaisesti, mitä haluan itsestäni näyttää blogin puolella. 
Vanha kuva
Tällaisia asioita olen miettinyt viime aikoina hyvinkin paljon. Lähtökohtaisesti alusta asti olen halunnut, että blogi voisi antaa muille inspiraatiota ja ideoita kirjeisiin sekä askarteluun. Huoh. Täytyy vaan keskittyä siihen omaan tekemiseen, eikä vertailla omaa blogiaan koko ajan muihin. Tämä on minun tapani ja tämä kuvastaa minua
Vanha kuva
Lueskelin eilen Postinen- lehdestä, kuinka postimerkkien hinnat taas nousevat. Kyllähän se aluksi toi pienen tuskan hien pintaan, mutta toisaalta - vaikka postimerkit maksaisivat kuinka, niin en tiedä saisiko se lopettamaan minun harrastustani. Meidän kirjeenvaihdosta ja postcrossingista innostuneiden tulisi aloittaa Suomessa jokin snailmailrevolution- kampanja ja lähettää niin paljon postia, että merkkien hinnat tulisivat takaisin alas! Kuinkakohan kauan siinä menisi? 

1 kommentti:

Thank you for your comment ~ I love my mail